» » ŞİRİN ATKI TASARIMLARI



Ohhh sonunda dileğim kabul oldu. Dışarıda buz gibi bir hava var ve kocaman tanelerle kar yağıyor. Dün ve ondan önceki gün evimizi ısıtmak için ısınma sistemimizi bir kaç derece yükseltmemiz gerekti. Tabi evde hava hoş olunca ofiste de aynı olacak sanan zavallı ben gerekli tedbirleri almadan çıktığım için şu anda tüm ısıtıcılar açık olduğu halde bir türlü ısınamayan ellerim ve açıkta kalan boynum yüzünden tir tir titriyorum. 
Şimdi keşke yanımda olsaydı da şööyle bir sarınıp ısınsaydım diyebileceğim sıcacık ve şipşirin atkılara baktım internette. Her ne kadar dikiş diksem ve takı tasarımı yapıyor olsam da elim örgü örmeye hiç yatkın değildir benim. Örgü ve tığ işi yapanlara bu yüzden saygım sonsuzdur. Belki bu şirin tasarımlar bu işe merakı olan yetenekli insanlara ilham kaynağı olur. Arada beni de unutmayın ama :)) Birileri benim için şu gökkuşağı ve bulut şeklinde olandan yapsa mesela çok makbule geçer :))









Bir de bu şirin kızın yaptıklarını çok beğendim diğer çalışmalarını incelemek için buraya tıklayabilirsiniz.


About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply