» » » Dekorasyon Tüyoları- 1, Kontrast Renkler

      Blogumda, sizin de isteginizle ve benim yazmaktan çok keyif alacağım dekorasyon tüyoları içeren bir bölüm açıyorum.
      Bu bölüm başka bloglardan alıntı (copy paste ) fotoğraflar olmayacak . Tamamen gerçek fotoğraflarla kendi fikirlerimle örnekler vereceğim. Sizin fikirleriniz ve yorumlarınızla bu bölüm güzelleşecek. Hatta kendi ev dekorasyon fotoğraflarınızı  bana göndermek isterseniz seve seve bu bölümde yayınlayacağım.  Tüm dekorasyon severler için faydalı bir bölüm olacağını umuyorum.
 Haydi ufak ufak başlayalım o zaman,



             İlk dekorasyon örneğimiz, salonumdan gelsin.
 Salonumda duvarlarda ve mobilyalarımda beyaz rengi tercih ettim. Beyaz rengi tercih etmemim en büyük sebepleri odayı daha ferah ve büyük göstermesi göz yormaması oldu.
  Salonumdaki büfem beyaz lake ve üstüne koymak istediğim fenerde beyaz, e dolayısıyla birbirini öldürüyor. büfe ile fener arasında bir geçiş renk olması gerekiyor, bu yüzden bambu rengi amerikan servisi fenerin altına yerleştirdim, kontrast oluşturdum.

       Feneri odak noktası haline getirmek için iki yanına simetrik kontrast renk oluşturacak turkuaz mumlukları kullandım.  Böylelikle turkuaz rengiyle hem salonumdaki diğer objelere uyum sağladı, hemde fener ön plana çıktı.
        Eğer sade bir objeyi tek başına kullanırsanız çok fazla dikkat çekmez, ama çift kullanırsanız daha şık olur. ( özellikle tealight mumluklar, şamdanlar, çerçeveleri) Bu yüzden turkuaz cam mumlukları çift olarak kullanıyorum, simetri ve bütünlük sağlıyor.

       Örneğin aynı beyaz fenerden iki adet olsaydı, onları büfenin iki uç noktasına yerleştirir, ortasına ise yine kontrast oluşturacak renkte bir obje yerleştirirdim.
       Ufak ufak örneklerle başladık, sizden gelecek evinizin en sevdiğiniz bölümlerinin fotoğraflarını sabırsızlıkla bekliyorum..
     Sevgilerimle
     BAHAR

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply