» » 100 KİŞİYE HEDİYE SONUÇLANDI

Sevgili takipçilerim ve blogger arkadaşlarım. Morpa ve Yaratıcı Tasarımlar işbirliğiyle rekor sürede gerçekleşen 100 adet Morpa çocuk üyeliği dağıtımımız sona erdi. Burada yorumları bulunan tüm katılımcılar 1'er adet 60 TL değerinde 1 yıllık Morpa Çocuk Üyeliği kazandılar.
Hepinizi kutluyor. Bu güzel siteden yararlanacak olan minikleri sevindirdiğiniz için ayrıca teşekkür ediyorum. 
Pek çoğunuz Mail adreslerinizi bıraktığınız yorumlarda yazmışsınız fakat bir kısmınızın mail adresleri malesef belirtilmemiş. Mail adreslerini belirtmeyen talihliler bana pelinpel@hotmail.com dan kullanıcı isimlerini belirterek mail atsınlar. Mail adreslerini belirtenler de yarın bir bilgilendirme maili alacaklar. Bilgilendirme maili yarın adreslerine ulaşmayanlar da bir yanlışlık olma ihtimaline karşı bana yine kullanıcı isimlerini belirterek yukarıdaki mail adresimden ulaşsınlar.
Yine böyle güzel bir etkinlikte bulunabilmek dileğiyle hepinize sevgilerimi gönderiyorum.
:))

03-02-2012 YENİ EKLENTİ

Kazanan talihlilerin pek çoğu bana geri dönüş yaptılar. Bir kısmına da ben mesaj attım. Fakat bazı yorumların sahiplerine hiç ulaşamadım. Aşağıdaki listede isimlerini görenler lütfen bana pelinpel@hotmail.com adresimden mail ile ulaşsınlar.

MESAJ ATTIKLARIM
Alisnur
Meraal
Hayal kuzum
Zuhal Çoban
Selen
Hobilim
Saniş
Aygok 2011
Serpil İlçin
Sevgi Kırca
Aysel İlçin
Tatlı Mutfağım

HİÇ ULAŞAMADIKLARIM
Smrdmr
Cansu
Sedacskn
Mehtap Bilgesu
Hulya
Kader
Ahmet
Ayşe Kavuklu
Müge

04-02-2012  YENİ EKLENTİ

Sevgili talihliler; yoğun iş temposunun arasında mail adresini mail adresini yazan, mesaj atarak ulaşabildiğim ve bana geri dönüş yapan herkesin mail bilgilerini Morpa yetkililerine ulaştırdım. Bu gün de hepinize bir bilgilendirme maili attım. Toplu gönderimden dolayı spam/junk kutusuna düşme ihtimali var bu yüzden spam/junk kutularını mutlaka kontrol edin.Hala ulaşamadığım talihlilerin isimleri yukarıdadır. Lütfen bana geri dönüş yapsınlar. Hepinize kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum.

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply