» » SAYILARLA TASARIM


Bir cuma gecesini daha sonlandırmamak için direnmekteyim. Gözlerim kapanmakta olduğu ve internet feci halde yavaşladığı halde hala izlediğim diziyi bitirmek için savaş veriyorum. 

Dizi yüklenedursun ben de şöyle güzel bir tasarımı sizlerle paylaşayım dedim :)
Little Factory tasarımı olan, tamamı sayılardan ve harflerden oluşan amerikan servisler ve bardak altlıklarını beğeninize sunuyorum. 

Kuş, balık, börtü böcek desenli servislerden sıkılanlar eminim benim kadar çok beğeneceklerdir bu ürünleri :)) 





About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply