» » » » RETRO PIXEL BİLEKLİKLER



Bir kaç hafta önce piramit zımbalar hakkında bir yazı yazmıştım. Yazıyı buradan okuyabilirsiniz. 

Dün gece uzun bir aradan sonra dikiş makinemi yeniden çıkarttım herhangi bir amaç olmadan. Kumaş arşivimi biraz karıştırdım. Elime geçen kot kumaşla ne yapsam diye düşünürken zaten kısıtlı olan akşam vakitlerini fazla harcamamak adına kot bileklikler yapmaya karar verdim. Bileklikler ortaya çıktıktan sonra renkli piramit zımbalarımı döktüm ortaya.

Güya dikiş sonrası biraz dinlenme kararı almıştım, bütün gece piramit zımbaları çeşitli varyasyonlarda dizerek ve bu bilekliklerle uğraşarak geçti :)

Piramit zımbayla nasıl süsleme yapılır?
Piramit zımbalar, minik pixelleri hatırlatmıştır bana hep. Pixel deyince de aklıma ilk gelen şey retro oyunlar olur. İkisi birleşince ortaya aşağıdaki ciciler çıktı. Her birinden bir adet var. 






About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply