» » » PICK MASTER - PENA ZIMBASI

Günlerden Cumartesi. Geç uyandık, geç kahvaltı ettik. Cem ofise giiti ben de Nil'i annemlere götürdüm. Suyumu ısıttım, kocaman bir kupaya çilekli yeşil çayımı daldırıp biraz kitap okumak için uzandım..... zııırrt telefonum çaldı.

"Pelin Hanım bizim çizimler hazır mı?"

"Pazartesiye hazır olur demiştim ya!!!"

"Bu gün olsa olmaz mı? görüşmeye gideceğim, giderken götüreyim."

"Olur peki bir saate gönderirim."

Bu güzel konuşmadan sonra bilgisayar başına geçtim. Eh geçmişken güzel bir tasarımı paylaşmadan işe başlamak da olmazdı. 

Size Pick Master ile tanıştırayım. Gitar çalanların, özellikle de pena kullananların korkulu kabusudur kaybolan penalar. Ne kadar tellerin arasına sıkıştırsanız da, kılıfın içine atsanız da o penalar sürekli kaybolur. Gider yenisini satın alırsınız. Satın alana kadar da kalın kağıtları büküp pena gibi kullanmaya çalışır, tellerin canına okursunuz. Sonra saçma sapan zamanlarda o kayıp penalar ortaya çıkar sizi delirtirler. 


Pick master ise basitçe cüzdanlarımızı şişiren, zırt indirim kartı, pırt market kartı gibi gereksiz kartları zımbalayarak kendimize cici penalar yapmamıza olanak sağlıyor.
 Şimdi hala sıcak olan çayımı yudumlayarak çizimimi tamamlayayım. :)) Herkese iyi tatiller

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply