» » YARATICI TASARIMLARDAN 100 KİŞİYE HEDİYE VAR



Geçen ay bir çekiliş yaşmış ve üç şanslı izleyicime özel tasarım hediyeler göndermiştim. Detaylar için buraya bakabilirsiniz. Çekilişim tamamlandıktan sonra kazananları açıkladığım yazımın sonunda şöyle bir dilekte bulunmuştum;
"Keşke tüm katılımcılarımı hediyelendirebilseydim diye düşündüm tüm bu zaman boyunca. Belki ileriki zamanlarda bu hayali de gerçekleştirebilecek olanaklar geçer elime."
Bu sıralarda bolca dilek dilemeliyim herhalde çok şanslı bir dönemdeyim :)
İkinci çekilişim ki buna çekiliş demem pek doğru değil aslında; hem büyükleri hem de küçükleri sevindirecek. Yorum bırakan ilk 100 şanslı takipçime her biri 60 TL değerinde olan 1 yıllık Morpa Çocuk üyeliği hediye ediyorum.
 
 
Önce kısaca Morpa Çocuk ile tanışma hikayemizi okuyun sonrasında da katılım şartlarını tamamlayıp siz de minicik bir kalbi sevindirme keyfini yaşayın :)
Kızımın doğum günü yazısını hazırladığımda sağolsunlar pek çok takipçim güzel dilekleriyle ve kutlama mesajlarıyla beni ve kızımı çok mutlu ettiler. Mail kutuma ayrıca gelen mesajlardan biri ise özellikle Nil'i çok heyecanlandırdı. Hiç tanımadığı birinden kızıma hediye gelmişti. 
 
Tanzer Bey, çalışmakta olduğu çocuk eğitim yazılımları firmasından bir üyelik göndermiş, kızımın doğum gününü kutlamıştı.
 
Çocukların gelişim sürecinde görsel ve işitsel öğelerin çok yararlı olduğu inancındayım. Kızım algılamaya başladığı andan itibaren bebekler için hazırlanmış olan televizyon kanallarını seyrettirmeye başladım. Bu kanallardaki öğretici programlar sayesinde Nil; sayıları, sayı saymayı, renkleri ve şekilleri öğrendi. Konuşmaya, henüz yürümeye başlamadan önce başladı.  Sürekli tekrar eden programlar ve şarkılar sayesinde kelime dağarcığı genişledi.
 
Bu sebeple gelen hediye onun için çok değerliydi. Hemen sayfayı açtık. Hediye üyelik şifremizi girdik ve çok keyifli bir dünyaya adım attık. Minik bir ada ve o adanın üzerinde duran rengarenk binalardan oluşan sayfa hemen ilgisini çekti. Henüz mouse kullanmaya cesaret edemediği için ekranda parmağıyla işaret ederek seçenekler arasından en çok sevdiği şey olan "çizelim-boyayalım" binasının üzerine tıkladık. 
 
 
Karşımıza çıkan boyama sayfasının ne kadar kolay çalıştığını görünce hemen elini mouse'a atıp kendi yapmaya çalıştı. Biraz bocalamayla ve biraz da yardım alarak minik örümceği boyadı.
Sonra "İngilizce Öğrenelim" bölümünü açtık. Bu sıralada yeni başlayan "Masa İngilizce ne demek? kurbağa İngilizce ne demek? İngilizce İngilizce ne demek?" sorularının yanıtları bu binadaydı. Eğitici videoları seyrederken sorularının pek çoğuna cevap buldu :))
Biz keyifle oynamaya ve öğrenmeye devam ederken dileğim Tanzer Bey tarafından gerçekleştirildi. Başta da belirttiğim gibi her biri 60 TL değerinde olan 100 adet üyelik Morpa Çocuk tarafından takipçilerime dağıtmam için Yaratıcı Tasarımlar bloguna hediye edildi. Okul öncesi eğitim için profesyoneller ve çocuk gelişim uzmanları tarafından hazırlanan  siteye ücretsiz üyelik kazanmak isteyenler,
 
Şimdi katılmak için yapmanız gerekenler şöyle;
 
1- Öncelikle Blogumun takipçisi olmalısınız.
 
2- Hediye kampanyasını blogunuzda ya da sosyal ağlardan herhangibirinde duyurmalısınız ki bu güzel siteden herkesin haberi olsun.

3- Son olarak da paylaşım linkinizle birlikte yorumunuzu aşağıya bırakıyorsunuz, hepsi bu kadar. 
 
100 adet üyelik tükendiğinde dağıtım da sona erecek bu yüzden ilk yüzde olmak için acele edin.

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply