» » Siz Hiç Kar Tanesi Gördünüz mü ?

Bugün yine İstanbul güne Kar ile başladı, ama bu sefer yerlerde tutmuyor, hava ise buzzz. Bir an önce sıcak havalar gelsin istiyorum artık.
Geçen sefer kar yağdığında ilk defa gözlerimle kar tanesinin şeklini fark ettim.
Tamam hepimiz kar tanesi şeklini çok iyi biliyoruz, sembolü takılarımızı aksesuarlarımızı süslüyor, fakat bu yaşımda kendi gözümle ilk defa gördüm, ve bol bol fotoğraf çekmeye çalıştım, fakat fotoğraflar istediğim kalitede olmadı ama yinede seçilebiliyor.





  Her bir kar tanesinin bu kadar düzgün bir şekilde toprağa düşmesine çok şaşırdım, tamam kitaplardan okuduk öğrendik ama, gözle görmek bu doğa harikasını seyretmek bir başka güzel,
   Siz siz olun her kar tanesine daha dikkatli bakın bundan sonra :)

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply