» » » Dekorasyon Fikirleri- 2 , My Home

Herkese Merhaba, iş yoğunluğum dolayısıyla yine kısa bir ara vermek durumunda kaldım, sizlerden gelen dekorasyon fotoğrafları da yayınlanmak için sıra bekliyor :(( En kısa zamanda onları da yayınlayacağım.

Bu haftaya yine ev dekorasyonundan başlayalım.

Biev'den beğendiğim çerçeveyi sonunda aldım ( ortadaki çerçeve ) ama hayal kırıklığına uğradım, çünkü küçücük bir çerçeve geldi, fotoğraf koyma yerleri de çok küçük. Reklamlarında daha büyük gibi gözüküyordu, demek ki gözle görmeden alışveriş yapmamak lazım.






Vazolarımızı canlı çiçeklerle, zaman zaman da kuru dallarla süsleyebiliriz.


Evde bulunan farklı farklı kutuları üst üste koyarak kullanıyorum. Hem ıvır zıvırı topluyor hemde güzel bir görüntüsü var. 



Günün yorgunluğunu loş ışıkta klasik müzik dinleyerek atıyorum.



Bunlarda bizim evimizi şenlendiren çiçeklerim,


Şimdilik bu kadar, sevgiyle kalın
BAHAR

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply