» » » Melek ve Paris deyince akla gelen marka, Madame Coco

      Herkese merhabalar, hafta sonuna son iki gün kaldı, ( kendimizi böyle avutuyoruz. ) Bu aralar sürekli bir koşturmaca içerisindeyim, işlerim çok yoğun , o kadar ki ofisde yetiştiremediğim işleri bir de evde çalışıyorum. Böyle olunca da insan bunalıyor. İş hayatı, ev işleri yemek ,alışveriş, günlük koşturmaca derken yorgun üşüyorum. Geçen gün yorgunluktan bir sızmışım tam 12 saat uyudum, ama çok iyi geldi:))
Neyse günlük hallerim böyle işte ama arada sinema ve tiyatroya gitmeye bile vakit buluyorum :))
         Geçen hafta Perşembe akşamı Harbiye de Müsahipzade Celal Sahnesinde oynanacak İstanbul Efendisi oyununa giderken, karşıma Madame Coco mağazası çıktı,  Ve benim en sevdiğim şehirlerden olan Paris temalı ürünlerle karşılaştım.
         


Eyfel Kulesi desenli ve melek desenli bu mutfak kurulama bezlerinden aldım. Özellikle melek deseni sanki elde kanaviçe işlenmiş gibi .


Bu güzellikleri mutfakta nasıl kullanıcam bilemiyorum, büyük olasılıkla süs olarak asarım , kullanmaya kıyamam :)
Bu arada Madame Coco online alışverişe başlamış, bir bakın derim .


About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply